About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Saturday, April 24, 2010

hanya mimpi. . .

bahagia rasanya
kamu menjadi milikku...
indahnya rasa
kamu berada di sisiku...
mencintai dan menjaga aku dengan cintamu...
selamatnya rasa
pabila kamu memelukku mendamaikanku...
tenangnya rasa
ketika kamu mengusap menghapus air mataku...
akulah gadis bertuah yang berjaya mendapatkan cintamu...
tidak akan ada lain yang bisa mengganti posisi kamu di hatiku...

namun itu semua mimpi...
hanya ada dalam khayalan malamku...
yang menemani lelapku...
aku tahu ia tak akan menjadi nyata...
tapi izinkan aku untuk bermimpi
memilikimu...
izinkan aku untuk berkhayal
kamulah arjuna hatiku...
izinkan aku bermimpi
kita bahagia bersama...

No comments: