About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Tuesday, September 21, 2010

Tiba


Separuh dari hatiku
Ingin trus tinggal bersama denganmu
Sehingga umurku membawa

Kembali ke hari pertama
Pasti aku tunggu

Aku mula dengan baru (Aku pulang ke asalku)
Membiar kau mengisiku yang pudar
Bertahun bersaksi berbagai
Patah tumbuh hilang berganti
Pasti ada kamu

Selamat pulang rasa
Ke asal jiwaku
Selamat kembali aku
Ke jalan lurusmu
Selamat datang cinta
Ke ruang hatiku

Hari ini yang menunggu
Hari yang selalu penuh baru

Selamat pulang rasa
Ke asal jiwaku
Selamat kembali aku
Ke jalan lurusmu
Selamat datang cinta
Ke ruang hatiku

Hari ini yang menunggu
Hari yang selalu penuh baru

Bergema sempurna
Dalam diri yang teruja
Jiwa penuh cahaya
Menghias setiap sudut alammu
Dapatkah kau rasa?
Apa yang ku rasa?
Engkau dan aku
Sama tahu
Harinya tlah tiba(Harinya tlah tiba)

Selamat datang cinta
Ke ruang hatiku

Hari ini yang menunggu
Hari yang selalu penuh baru

Selamat pulang rasa
Ke asal jiwaku
Selamat kembali aku
Ke jalan lurusmu
Selamat datang cinta
Ke ruang hatiku

Hari ini yang menunggu (menunggu)
Hari yang selalu penuh baru



No comments: