About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Tuesday, May 10, 2011

MAMMA,UMI,IBU,MAK

assalamualaikum......

harap masih belum terlambat untuk aku ucapkan HAPPY MOTHER'S DAY to my BELOVED MAMMA n SISTERS n to all mothers out there!!!!!again,,HAPPY MOTHER'S DAY!!!

alasannye kenapa aku lmbat post pasal mother's day nih???? ala,,kalau dah salah,silap or lambat tu mesti ada alasan kan....aku nyer reason ialah,,,kan sekarang aku berada di rumah...di rumah aku no wireless mcm kt kolej kerawang tuh...yang ada hanyalah 1 brudband yang senantiasa menjadi perhatian...di sebabkan ada 1 je,,so abang,adik n kakak aku pon agak berebut untuk menggunakannya...so dari aku berebut,,baik aku tunggu time mereka bertiga tu tak ada barulah aku boleh guna dengan tenangnya....macam sekarang...2 pegi kerja sorg p class driving....panjang tak explaination aku??kannnn.....

to MAMMA:

thanks 4 what u did 4 this whole 21 years for me...u had been such a great, wonderful, super, and loving mother to me n them...i appreciate everything that u done for us...no one can do it better than u...i wish i can give back to u one day...thanks 4 all ur prayers for our 7 siblings happiness and success..love u MAMMA!!!!start to cry~


baik aku stop sebelum aku nangis....bye!!!!!happy mother's day!!!

No comments: