About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Tuesday, December 22, 2009

cinta....

cinta itu,,
1 anugerah...
senang ya,,
bisa ketemu jodoh...
jodoh y dberi TUHAN
buat mengisi kekosongan jiwa ini...
jodoh y menerima kita
dengan apa adanya kita...
baik buruk kita,,,
diterimanya
dengan hati yang tulus
juga ikhlas...
meskipun bagai langit
dan bumi,,
jodoh tetap jodoh...
tiada yang mampu memisahkannya...
hati ini pingin rasa di cinta dan mencinta...
tapi terkadang aku berfikir...
apa ada orang yang bisa menerima
aku apa adanya aku???
setelah melihat teman-temanku
yang di curangi pacar sendiri,,,
juga di tinggalkan kekasih hati,,
menangis sendiri...
deritanya ditanggung sendiri..
yang mana sebelumnya
telah berjanji...
lautan api akan ku redah
buatmu...
apa masih ada dia
yang baik buatku???
takut rasanya untuk aku
mencari cinta...
kerana aku tahu aku tidak kuat untuk
menerima semua itu...

No comments: