About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Monday, December 14, 2009

we r BFF!!

first time kite jumpe,, masing2 still lg malu2...
pastu aku start dgn pkenalkn diri...

"aku
Liiya..kau??"
"
epah"..jwp kau pndek...
sejak 2 kite kawan...
sering berdua...

belajar..makan..minum..bal
ik pon van sama...
pergi 'ruang rehat pelajar perempuan' pon sama2...

kita serasi bsama...(mcm lgu ajai&nurul jer)
kita kongsi macam2 perkara...
tentang family,,,kawan,,,musuh dan soal lelaki...

ssshhhh....2 rahsia kita....
kau phm aku...
aku phm kau...

kau sedih,,aku pon sedih jgak...

kau gembira,,aku pon gembira jgk...

kau emo,,kite sama2 emo...

senyum dan gembira,,penyeri kita..

tangisan dan muram,, masalah bersama...

pergaduhan menerpa...

bermasam muka menyapa..

bgaduh,,alah perkara biasa lah 2...

pastu kite sama2 lg...

sedar xsedar,,
dah 6 thn kite kawan...

mula2 kawan biasa...

lepas 2 bestfriend...

then,,bestestestfriend....
bersyukur aku kenal kau...

kita BFF sampai bila2...

kawan lain datang dan pergi...

tapi kita tetap sahabat sampai bila2...

meskipun kau langit aku bumi

o

aku langit kau bumi,,

tiada bedanya...
kita tetap
1...

buat BFFku,,doaku dlm stiap sujudku
agar kau tetap kau y aku kenal...

tiada 2 atau 3...

kau sudah aku anggap keluarga aku...

aku harap kau pon begitu...

No comments: