About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Monday, January 24, 2011

bersin sokmo. . .

assalamualaikum. . .
after dis kena amalkan. . .setiap entry kena mulakan dgn salam. . .
wah. . .setelah difikir2, , ,aku xjdlah nk ganti title blog aku. . at this moment lahkan. .
lpas2 ni not sure yet. . .huhuhu. . .
arghhhh. . . hari ya sgt super menguper stress lately nih. . .dah lah tension baca LAW 346 xpaham2. . .explaination punyerlah sulit nak faham. . .mau naik jerawat sbb tension sgt. . .wah alasan kan. . .apa pun xbley. . .
esok nak quiz nih. . .tp xsedar dirikan. . on9 metor. . .puah2 owp. . .

aku ada satu problem. . .mslhnya ialah aku ni selalu sgt selsema. . .nak kata resdung. . .semua org pon ada. . .tp aku???ntah lah teruk sgt ke x nih. . . pagi2 xsah kalau x bersin. . .
dah gitu ia pun melarut sampai beberapa ari. .
adoi. . mmg penat. . . ada satu ari tu. . .masuk record nih. . .. Liiya's Sneezing Book of Record. . .
bersin hampir 10 kali dalam 1 masa. . berlarutan yer. .. .
angkat jer muka dah mcm org bru amik dadah. . . high molek muke. . .
pastu jln pun terhuyung-hayang. . .nsib bek kt umah. . .kalau kat luar tgh jln2, , mau ke xkna tangkap dgn polis sbb dh sama mcm mrka2 tu. . .

macam mana ek nak hilangkan selsema tu. . .mksd aku bkn nk hilangkan terus. . tp elakkan dr selalu sgt selsema tu. . .sbb nnt bdan jd lemah kot. . td jer tpkse skip kelas costing. . . .
waaaa!!!!!!!
Tuhan, , tolonglah hambaMu ini. . .

No comments: