About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Sunday, January 23, 2011

tetaplah pada pendirian mu wahai mek oiii. . ..

aku ni jenis orang y tak tetap pendiriankan. . .knp ek???hehehehe. . . . blh plak tanye org. . .
mn taknye, , kejap2 tukar. . .kejap2 tukar. . .oitoitoit. . . .
bukan tukar bf ekkk. . . . aku nak tukar bf???bf pon tarak. . .no man no cry lah. . no man no stress tu salah. . .stress ttp ada walopon xdek man in our life. . .
apa yang aku slalu tukar nih??? tukar baju of coz kan. . kalau tak xde org nk friend ngn Liya. . .sian Liya. . . . hehehe. .
aku nih slalu tukar title blog aku. . kejap moeliey's bloglah. . liiyazylgwynchew's blog lah. . .kejap untitled blog lah. . pe lah ni lah tu lah. . . sampai aku sendiri pon pening. ..
tak ke berarti aku ni tak tetap pendirian???
ni dlm pale pon ada niat nak tukar title tu lg. . . .
tp kne cari gambar y sesuai dulu. . . baru leh. . .
tp rasa mcm malas pon ader. . .huhuhu. . .dah asik tukar sgt pon. . . .+ nm bru ni mcm blog jual kain pon ada. . .i mean jual brg jahit lah. . . .
dah gorib nih. . . len kali jer lah aku tukar. . . or maybe aku xtukar. . . ntah lah depends on my mood. . .
kalau ada niat nak tukar, , ,aku tukar. . .kalu tak, , ,mmg tak lah!!!!
huhuhuhu. . .

chow der. . . . .
assalamualaikum. . . . .eh eh eh. . . .nak stail maria elena sket aci?????
assalamualaikum, , ,xjawab dosa. . .kalau jawab sayang. . .
hehehehehe. . . .just for fun. . . .
daaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

No comments: