About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Wednesday, June 30, 2010

mahu kamu aja!!

andai di beri pilihan
aku tetap memilih kamu
walaupun dikenalkan dengan Fahrin Ahmad
hati aku tetap ada kamu
meskipun Dude Herlino mahu berkenalan
hati aku tetap mahu kamu seorang
sekalipun dijodohkan dengan sang juara Shahir
hati aku tetap inginkan kamu
tidak pernahkah kamu sedar itu
emang kamu bukan seorang pelakon,
pengacara apatah lagi penyanyi dan juara
tetapi di hati aku hanya kamu juara aku
emang kamu tidak seganteng mereka semua
tetapi kamu tetap lelaki terhensem buat aku
terkenal, pujaan ramai, kaya, kacak
itu semua tidak aku perlukan
hanya aku mahu kamu
kamu yang menyenangkan, baik hati, dan perhatian
kamu yang memahami hati dan sentiasa di samping aku
di saat waktu-waktu susah
biarpun Fahrin Ahmad, Dude Herlino dan Shahir
aku minati dan aku kumpul foto mereka
di kotak fikiran aku itu hanya ada gambaran bayangan kamu
senyum dan tawa mu senantiasa
buat aku tersenyum dan tertawa sendirian
harumanmu dan bahasa tubuhmu
membuatkan aku merinduinya tiap saat
cara kamu melihat aku
sering membuat aku kemerahan pipi
seperti buah delima yang menjadi kegemaran kamu
aku tidak mahu Irwansyah
aku tidak mahu Andy Estranged
aku tidak mahu Shahz Jazle
aku tidak mahu sesiapa selain kamu
kamu yang aku cinta tulus
dari lubuk hatiku yang paling dalam.

psst : ye ke xnak kalau di jodohkan ngn Shahir..ensem tuuu...huhuhuhu...for fun...

No comments: