About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Monday, July 12, 2010

latar tembakah

plan punyer plan akhirnya ari khamis jam 4 pm, kami (mueliiya + sha + nurul + liza + fatin + eira) akan berangkat ke besut untuk mandi air terjun di latar tembakah...wahhh...seronak!!!!aku dh xingt bile last time aku mandi air terjun ngn fam aku...xsilap aku time aku kecik kot..ms tu long sekolah kt asrama..kat seremban kot..tu pon dh ingt2 lupe..tp pergi ni aku just ckp kat kak ili n long je..kak ili dh ckp suh jge diri ape sume..long senyap je..bkn xnk bgtaw mama..p mama xmgkin bg aku pergi jln2 cmtu ngn kwn2 aku..so aku xpernah nk merasa tu sume..hav fun wif my frens..kalau kt umah pon,,aku duk je kt umah..xg ane2 pon..nk g ngn mama abah???sejak kitorg dh besar,,dh xpegi tmpt2 cmtu...trs gk nk mcm dlu2..tapi.....mama abah,,yaya nk ckp sori sgt sbb x bgtaw mama n abah psl nk pergi jauh2 ni without mama abah..sori sgt2..tapi yaya hrp sgt mama abah akan doakan yaya selamat perjlnan y tidak mama abah taw...doakan yaya ekk...i love u sooo much...but i just want to hav dat moment with my frens...i hope both of u can understand me...

No comments: