About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Saturday, December 4, 2010

maafkan ku

aku sangat merasa kehilangan
aku sangat merasa kesedihan

bila di tanya
ya jawapan aku
tapi satu aku tak tahu tentang dirimu

kita tinggal sebumbung
kita tonton tv yang sama
keluar bilik kita bertembung
tapi kenapa kau buat tak tahu sahaja???

bagi aku,
kau lah abangku
tapi bagi kau??
apa aku ini adikmu??

apa silap ku??
di mana salah ku??
tolong nyatakan
supaya dapat ku perbetul

ingin sekali aku
seperti yang lain denganmu
berkomunikasi, bercanda dan ketawa bersamamu
tapi kau malah memilih untuk tidak menghiraukanku

bagi ku
kaulah pelukis terbaik
bagi ku
kaulah animator terhebat
ingin sekali aku melihat
wajahku kau lakar
tapi aku tahu
kau tak mahu

aku mahu hubungan kita
jernih seperti air
keruhnya itu
harap dapat kita buang jauh

aku inginkan kehadiranmu
dalam hidupku
sebagai seorang abang
yang akan mempertahankanku
seperti Superman
yang akan mengawasi pergerakkanku
supaya tidak berteman dengan orang yang salah
yang akan menjadi teman luahan hati
supaya tahu semuanya tentang aku
juga yang akan menghapus air mata dan mendamaikan aku
sekiranya aku lagi kecewa

cemburu melihat teman-temanku
yang punya abang
yang rapat dengan adik perempuannya
bilakah agaknya aku bisa merasakannya??

terpulanglah padamu
untuk menganggap aku ini siapa
tapi mati hidup lagi
kau tetap abangku
abang yang ku sanjung
abang yang ku agung
abang yang ku sayang
takkan pernah terkurang
rasa itu terhadapmu

maafkan ku andai aku melukakanmu
maafkan ku andai kau merana keranaku
maafkan ku andai aku mengecewakanmu
maafkan ku andai kehadiranku mengganggumu

No comments: