About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Wednesday, December 1, 2010

bru nak cite. . .

supposednye entry nih dah lame aku post. . tapi di sebabkan ada masalah kesihatan, , aku tak post2 entry nih. . . yerlah kalau duk asik kuaq msuk toilet. . mcm mn nk post kan. . huhuhuhu. . .
mls nk ckp byk, , , so aku post gmbar aje. . .

masa aku duk umah Long ari tu, , ada wape2 malam diorg tidor ngn Che Kin(@Shikkin-Adub y pggil). .
adalah satu pagi tu, , aku terkejut tgk cara Adib tdo. . .


lepas aku mandi, , diorg dh bertukar gaya. . . turn Yaya plak tdo tertonggeng. . .
haiyoh. . .macam2 lah. .



pg tu aku msakkn nugget n sosej tuk diorg. . .
for lunch plak, , aku tgk ada ikan cencaru dlm peti ais. . .
aku pon call Mamma tna nak msak kicap mcm mana. . .
huhuhuhu. . . lupa lah cara nk msak. .
tp sbnrnya, , sgt senang nak msak msak kicap. . .
so aku pon slongkar peti ais Long. . .
dan msak tuk mrka b2 ni. . .
tung tang tung tang dalam dapur, , , siap pun. . .
xsampai 30 minit msak. . .


yang bestnye, , diorg suka. .
esok tu diorg nak msak kicap lg. .
tp ikan dah xder. . .


lpas beberapa hari after dat, , ,
kitorg pergi jenguk adik aku y brada di ASiS. . .
sbb die dh nk SPM time tu. . .so jenguk-menjenguklah kami. .
lpas tu lak, , ,
p umah Kak Ima. . .
yea!!!dpt jumpe Immi. . .


huh. . .xleh nak amik gmbr byk2 (biopon mls nk upload)
sbb geram ngn Immi. . .
asik nak pelok die ajr. . .
dia dh berisi. . .
thembam lah cik Immi ni. . .
geram CheKin. . .
agak kn berebut ngn Yaya lah jgak nak angkat Immi ni. . .
sbb dia nak ngn Immi je. . .
mls kawan ngn Yaya. . . .


kemudian cerita. . .
aku kan lately ni asik sakit perut. . . .
kjap2 toilet. . .kjp2 toilet. .
so Abah pon suh minum teh. . .
kat umah aku, , Abah suka minum teh Ahmad. .
best. . .
ada mcm2 perisa. . .


tapi mslhnya, ,
aku kena minum teh o tanpa gula. . .
a.k.a teh kosong yang pekat. . .
nak baik, , so kne lah minum. . .
rasanya???
xnk minum tuk kali kedua. . .


tapi tetap kena habiskan. . . .
huh. . .berjaya juga aku habis kan. . .


tapi perut ni agak degil lah jgak. . .
so Abah bli kan pil ni. . .

pil ni aku tgk Liza makan ari tuh. . .
rasanya???
pon xnk mkn tuk kali ke dua. . .
kna mkn 1 paket skali gus. .

skrg??
ok sikit lah. . . .

ari tuh Mamma n I msak laksa+kek batik+pengat pisang tanduk. . .
tapi aku xamik gmbr pengat dan laksa. . .
sbb duk mkn aje. . .
mana ingt nk amik gmbr. . .
tp aku ada amik gmbr kek batik. . .

heheheh. . .
ni resepi aku. . .kekbatik crumbs snow. . .
yang hancur2 itu adalah
crumbs dari Famous Amos. . .
kami mmg gile mkn crumbs tu. . .
ari tu Kak Ili bli 3kg. . .
bykkn. . .
yumyum. . .

No comments: