About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Friday, November 13, 2009

ingin aku luahkan....

"AKU CINTA KAMU!!!"
mau saja aku luahkan kalimah ini pada kamu....
namun aku xpunya keberanian itu....
aku takut...
aku malu....
aku gentar pada jawapan kamu....
apakah ia "aku juga cinta kamu"
atau sebaliknya???
jika jawapan kamu,, "mau x kamu jd pacar aku??",,
aku adalah gadis yang paling bahagia di dunia...
tapi kalau jawapan kamu,,,,,,
"maaf..aku sudah ada yang punya",,,
hhuuhh....
perit rasanya untuk aku terus berdiam diri...
sakit rasanya untuk aku terus menyimpan rasa ini...
hancur rasanya untuk aku terima kamu sudah pun dimiliki....
aku mengharapkan aku adalah gadis itu....
gadis yang kamu sayang dan kamu cintai...
wahai CINTA,,,
bahagialah kamu dengan pilihan kamu...
tapi tolong....
tolong jangan kamu halang aku untuk terus mencintai kamu...
meskipun hanya dalam diam.....

-nukilan y xsbrapa by LIIYA_AMIR-

No comments: