About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Monday, November 16, 2009

jika aku jatuh cinta...

Ya Allah,,
jika aku jatuh cinta,,
cintakanlah aku pada seseorg
yang melabuhkan cintanya padaMu,,

agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu...

Ya Muhaimin,,
jika aku jatuh hati,,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorg
yang hatinya tertaut padaMu,,

agar tidak aku terjatuh dalam jurang cinta nafsu...

Ya Rabbana,,
jika aku jatuh hati,,
jagalah hatiku padanya,,
agar tidak berpaling daripada hatiMu..

Ya Rabbul Izzati,,
jika aku merindu,,
rindukanlah aku pada seseorg
yang merindui syahid di jalanMu...


Ya Allah,,
jika aku menikmati cinta kekasihMu,,
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
indahnya bermunajat disepertiga malam terakhirMu...


Ya Allah,,
jika aku jatuh hati pada kekasihMu,,
janganlah biarkan aku tertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu...


Ya Allah,,
jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu,,
janganlah biarkan aku melampaui batas
sehingga melupakan aku pada cinta
hakiki dan merindui hanya kepadaMu,,
YA ALLAH.....

puisi ni aku jumpa dalam youtube...
bagi aku,,
puisi ni best...
tersentuh aku jadinya...

No comments: