About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Tuesday, November 30, 2010

untitled

beribu kali aku mencoba meluahkan rasa hati
pada kamu
tapi kenapa tidak terluah. . .

ada beribu perkara mahu aku sampaikan
pada kamu lewat blog ini
tapi kenapa jari aku tidak bergerak menaip butir-butir perasaan

rasa itu tidak akan pernah berubah
rasa itu tidak akan pernah terpadam
rasa itu tidak akan pernah beralih pada hati yang lain

siang berganti malam
bulan berganti matahari
hujan berganti terik
ia akan tetap begitu

kerna aku cinta kamu
meskipun aku tahu bertepuk sebelah tangan tidak akan berbunyi

jangan pernah halang aku
untuk impikan bulan jatuh ke riba
jangan sesekali halang aku
untuk terus cinta




No comments: