About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Saturday, February 12, 2011

akhirnya...BUKIT BESAR!!!



assalamualaikum ( taip salam smbil urut paha..lenguh)

adoiii...lenguhnya kaki aku hari ni....

nak tau knp kaki aku lenguh hari ni????sebabnya hari ni,,pagi2 lagi aku dah exercise...pergh...lama gila xexercise...so bila skali kena,,mmg best...ummphh rasanya....

story dibalik mory nyer macam mana aku boleh buang tabiat nak exercise pepagi buta hari ni disebabkan KELAB RELEX UiTm Cendering K.Tganu....hari ni mrka2 telah mengadakan sesi memanjat Bukit Besar di K.Tganu ni....

sbnrnya,,,dah 4 sem aku&geng duk kat UiTM Cendering K.Tganu nih,,,baru sem ni kitorg taw ada kelab relex nih....activiti diorg best jgk....ada kayak,,panjat2 & mcm2 ler....tp kitorg dh agk terlambat join kelab nih....tp sem nni aku terlepas kayak r...sbb kayak stiap isnin jam 5 pm...time tu aku tgh kelas MAF320...

kat mana bukit yang bernama besar ni terletak????kat Bukit Besar lah...heheheh...okeh2...serius...hurm..(baiki suara)..sesiapa jer yang datang ke K.Tganu nih through jalan udara,,korg mesti pasti akan nmpak sign ni kalau dari bandara(airport lorh) nak ke bandar K.T nih....sure punyerlah....


haa...dah cam????bukit ni lah y kitorg panjat as a latihan utk panjat Gunung Berembun kat Dungun bulan 3 nih...aku xsure lgi nak join ke x....sbb bln 3 kitorg dak sem5 ada modul...malas r kan nak skip modul tu sem ni and repeat nex sem....kalau boleh,,biaq lancar sume nyer...????

okehlah....aku ni dah lenguh jari jemari nak taip entry soal panjat memanjat nih...(macamlah panjat bukit tu dgn tangan kan...lenguh jer lebih aku ni....apa pun xboleh..adoyai..)
so utk tak menghampakan sesiapa y membaca blog hamba nih,,,(ada ker org bc???ada kot..hehe..nak sedapkan hati...) ambo ado sedikit beberapa keping gamba nak dipertontonkan kepada hangpa suma....kalau ada sesiapa y berkenan dgn sesiapa y ada dalam gambaq ni,,,bolehlah tgglkan comment yer....



dalam bus UiTM y chumel

sbnrnya aku&nurul kepenatan termengah2 nek bukit nih...
tp itu sume tak kelihatan didalam foto kan....





yeah baby...kami berjaya sampai!!!



break sbntar bersama snickers!!!
yum2...


haaa.hgpa notice x kertas y cheq duk pegang dlm foto2 sblm ni???
sbnrnya tu notes Law cheq...besoknya(Feb 13,Sun) cheq ada test Law...
wish me luck yer!!!

org2 kuat kelab Relex...kuat ker????itu y kita xtaw yer...
ehhh...diorg kuat..katang!!!kihkih

waaa!!!!xcited...sbb aku nmpk SMKB y aku rindukan!!!

punk photo!!!
slh 1 element mode y ada dlm camera aku..


fatin's idea



bersama junior2

yeah dah sampai bwh....lenguhsss....time turun xdan nak amik gmbar...





bersama antara ahli kelab y join pendakian nih...
u guys rocks!!!
biopon ada y xwape nok roks...



sya suka gmbr nih....anda???
hehehehe....

siapa dia???hamba mahu bertapa lah...
dialah slh 1 org kuat kelab nih...
katenye....
kuat ker???
lupa nm dia Chak Mohamed...
ada y berkenan dihati??
hahahaha....
sory en.Chak...

happynyer kami..
gilos


eh...sruh sgt org amik gmbr dia...tp dia pejam mata plak...apa daa...

knp nih???
ignore the perut yer...

yue&ya

kalau korg perasan,,time aku,yue&fatin duk amik gmbr kt puncak bukit tu,,,sha xder pon kan...
sbbnye,,,sha xdpt join kami sampai ke sana....so kami jumpa dia kat bwh ajer.....



No comments: