About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Tuesday, April 19, 2011

~huh???~

assalamualaikum.......wassup y'all....ok2 jer kan...sihat2 jer kan semuanye...alhamdulillah....

mood: final exam...last paper..yeah...

okeh..seperti biasa..aku ceritakan pe y tjd dlm hidup aku wape2 hari n minggu terkadang bulan y lepas secara pakej lah en.....sbb aku agak jarang on9 skrg ni(wehhh...) yerlah...bz nak final kot...n sekarang tinggal 1 je lg paper y harus aku tempuhi...tapi dan2 lagi aku on9 blog kan...

okeh...1st story....cerita sedih buat hamba n hari ceria n gumbira buat K.Ili,Yep n A.Adi....sebabnya???sebabnya...ishishish...mereka bertiga ni p konsert BURNO MARS on Apr 10th 2011 y lepas.....sedih lah aku sebab xdpt join.....waaaa...nk itot.....waaaa..... ;( mls dah nak cerita lebih2...tgk jer lah gmbr2 kt bwh ni...aku amik dr fb K.Ili....ni antaranya....

lihat wajah excited ni????excited lah sebab towel warna kuning tu bukan K.Ili bawak dari rumah...tapi Mr. Bruno tu baik sangat sampai bagi 1 towel dia y basah dgn peluh dia tu kat kakak saya....... (dalam hati: waaaaaaaaaaaaa........jelessssssssssss)


okeh lupakan soal itu...back to K.Trg....okeh....wape minggu lepas,,,Kelab Media (kelab accounting kami di UiTM Chendering) ada menganjurkan 1 game...namanya 'Who Wants To Be A Winner??' perserta merupakan kalangan ahli2 kelab media tu sendiri a.k.a pelajar DIA lah.....wakil dari pt 5 ialah Wong, Farid n Izmer....awal2 ingt nk bg nama Epah Liza n Miss Who is She kat pihak penganjur...tapi bila Wong dah decide nak join,,,selamat lah anak2 gadis tu....
event mlm tu best jugak....soalan satu pon xder sal account...sume soal pengetahuan am...so 1 advantage utk group Anak2 Misbahul (wong kasi nama)....nasib menyebelahi mereka ber3 pabila berjaya melepaskan diri ke pusingan akhir....(oh yeah...) tapi persaingan sengit membuatkan wakil pt5 hanya berjaya mendapat tempat ke 3...okeh lah tu kan...menang jugak.....




pastu per lagi ek????
ha...mood aku tuh....skrg kan 30 april 2011...
tinggallah bebudak akaun jer kat kolej ni....
sbbnya bebudak kos lain sumer dah abes paper...
kitorg je yang last...
waaaaa....
sedey nyer......
aku ni otak dah kat umah....
waaaaaaaaaaaaaaaaa.................
rindu nak alik!!!!!!!!!!!!

the end....
~huh???~

No comments: