About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Friday, April 1, 2011

relax ngat mung mek ya....

assalamualaikum y'all...'we dont give a dangdangdang - All About Him by Auburn'

wassup2 y'all....ko pehal yo Liiya...duk yo yo awal2 entry nih...ilang akal apa....huhuhuhu...

okeh back to normal....sebenarnya hari ni agak relax utk aku sepanjang sem ni....sebab test n quiz dah lepas...so agak tenang lah...tapi agak kena ready utk next week kan... mujur gak ada sutey* jer quiz n sutey presentation next week...

oleh karna itu, (baru pas nyanyi lagu Tertatih dr Kerispatih ni....) aku decide utk download more videos from the YT...macam2...n pling banyak ialah video dr Ungu!!!! mugo* baru tengok video Pasha kahwin semalam kan....so kasi tirbute sket tuk Ungu....huhuhuhu....

okeh....hari ni 1st April 2011,,, merupakan birthday Yaya a.k.a Alya Nadhira bt Syukri Hadafi..

siapakah gerang gadis bernama Alya Nadhira ni????dia adalah anak gadis selain anak sulung kepada ayahnya, en.Syukri Hadafi n pn. Intan Nadia...

dalam kata arti lain,,,dia adalah anak sedara ambo....huhuhuhu...saja nak panjangkan sket pengenalan dia...

hari ni birthday Yaya yang ke 5..OMG dah 5 tahun itu budak yer....selama 5 tahun ni,,,aku belum pernah sambut birthday dia..huhuhu.....b

ukan kejam atau apa...cuma belum berkesempatan ler...mugo Che Kin* (or Syikkin by Adib), blajo jauh....agak susah nak kelik....

wah bunyi mcam blajo jauh kat overseas je kan....padahal kat Kuala Terengganu jer pon...tp tetap jauh...makan 8 jam jugak nak sampai ke Klang tu....okeh...di terima jauhnya....

takpe2,,nnt ada chance Che Kin sambut bday Yaya okeh....

okeh...happy bday dear Yaya..semoga hidup Yaya di berkahi Allah n success sokmo bila dah besar nanti...be a good girl okeh..rajin2 belajar tau....selalu ingat yang Che Kin sayang Yaya...muah2.....jumpa akhir bulan ni ok sayang....
(walopon aku tau dia takkan baca,,tapi nak jugak taip dalam entry nih.....)

picts me and Yaya..
actually,,,aku dgn dia selalu compius bila org2 kat umah panggil 'Ya'...
panggil aku ke dia..nekpon* nm panggilan sma...
so skrg kat umah aku dipanggil Che Kin utk membedakan aku dgn dia...

ni Che Kin with Yaya n Adib..



*sutey = satu or one
mugo = sebab
Che Kin = anak2 sedara ceq panggil ceq
nekpon = lagipun

No comments: