About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Saturday, April 2, 2011

Pasha feat Adelia - Penghujung Cintaku

pasha & adelia

Pasha:
berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi,
hati ini tlah ada yang miliki

Adel:
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi,
kini aku tak sendiri

Pasha:
aku akan menikahimu,
aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

Adel:
aku akan menyayangimu,
ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

Pasha:
tiba diriku di penghujung mencari cinta

Pasha&Adel:
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

Adel:
aku akan menyayangimu,
ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

Pasha:
wooo aku akan menikahimu,
oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

Pasha&Adel:
nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu [4x]

No comments: