About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Thursday, April 7, 2011

MUET Karok~~~

assalamualaikum. . . . . .

huhuhuhu...last wik adalah minggu yang agak relax+busy....haaaa...macam mana tu kan.....

fyi,,,,aku baru jer lepas amik speaking test MUET...woih leganyer,,,,xdpt diucapkan oleh kata2...wah gitu kan...aku dgn 5 lg kwn2 aku di arahkan tuk amik test tu kat SMK Manir....jauh kot dr kitorg punye U...sha, nurul n eira kna pkul 7.30 am manakala aku, liza n fatin pkul 11 am...so kitorg decide nk pergi sekali arung dgn mrka2 y kne pkul 7.30 am....so bermakna,,kitorg harus wajib mesti bertolak awal...pkul jam 6.45 am,,kami dah bertolak...bgun pkul brape???5.30 am Mamma dah call suh bangun..so bangun lah.....kononnyer...hakhak...bangun sekejap pastu degegang tidur balik....pkul 6 am bru bangun....

cepat2 siap2 punggg bertolak menaiki Perodua Viva...bayangkan 6 orang anak dara naik Viva....2 y kt depan tu relax r kan..balance lg 4 kat blakang tu?????adoi...huhuhuhu...nsib baik si fatin tu kurusssss keeeriing....huhuhuhu....

smpai2 kat sekolah tu,,,sha, nurul, eira trus g msuk tmpat test tuuu....kami y 3 ni????berkeliaran kat dalam sekolah tu lah...1st2 kitorg p kafeteria sekolah tu...bukan kantin yer..kafeteria...lebih besar dr kafe UiTM Chendering....ye lah...sbb U aku kan kampus kota je...harus kecik sikit....kalau kampus kota y kat Kota Bharu lg kecik...1 baungunan jer...tp tinggi lah...so,,,bersyukur dgn apa yang ada....

y best time tunggu turn kitorg,,,,student2 sekolah tu + cikgu2 (wah...lme xsebut cikgu) ingatkan kotrg ni cikgu baru....hehehhee...ada gaya stail nampak...mungkin sbb aku pkai heels n affectnye pd aku,,,aku jalan tegak sikit....sbb tu kot orang2 ingat kami ni cikgu baru...suke2....

smpai turn kitorg,,, agak berdebor bila msuk QUARANTINE room....mujur aku n liza segroup....pastu junior kami di takdirkan satu group ngn kami....n its time for girls power!!!!!!huahuahuha.....tgh test,,,dupdapdupdap.....adoi maunye tercabot ni ha jantung den....tapi gak,,sabau jo lah...y ponting den perform well dopan examinars tu....akak Long den cakap,,kalu agak2 xado point dah,,,nyanyi ajo lo lagu Bruno Mars tu haaa...nasib baik den x nyanyi lagu Grenade dopan examinars tu...kalau x,,,band 7 dah den...terus dapat p overseas dah den nnt ha....kihkihkih....

awatnya speaking nogori nih???dah lah banyak mistakes....haaaa..kan dah gne bhs rojak....adoi2 mek ya....malas dah nak cerita...nnt kuar mcm2 bhsaa.....tgk gambor jer lah....layan~~~~~




mula dr gmbr atas ni n ke bwah,,,kitorg p Giant...karokkkkkk~~~~~






gmbr kat bawah ni kami p NACC...p tgk F.O.C






okeh....gmbr2 kat bwh ni plak,,,kenangan terakhir kami dgn Miss Rozi Ilmy...huhuhuhu.....rndu Miss....(rindu Miss????)

No comments: