About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Monday, March 7, 2011

21

assalamualaikum....

oh gish...can't belive that aku suda berumur 21 tahun......waaaaaa......what a great life along these 21 years old of life.....being with the greatest,coolest,wonderful persons ever....

semlm,,eh smlm pe nyer....awl pepagi td ler...pukul 12 lbih aku tgh sdap2 titun kan...tetiba!!!!!
ada org jerit sambil nyanyi2....aiyoh...bru aku sedar yang aku dah 21 da.....sebab tu xleh upload gambar...sebabnya muka aku bru jer bgun tido....mmg tak ar kan nk upload sm ad dlm blog or dlm fb....its a BIG NO NO....
aku tiup lilin per sumer (sbnrnya xder lilin pun...)aku pon ptong ler cake tu...tq ek guys sbb blikan aku cake tu...
mcm lumrah org smbut bday kan...main sapu cream kt muka tu alah,,,hal biasa....tp tgh nuyue nk sapu masker coklat kat muka aku,,,aku duk elak2,,,bungdang...adoi!!!!!!sakit kepalaku...kepala aku terhantuk kat selak pintu yang bewarna gold tu.....bapak sakit....chop abah mmg lah xsakit kan...tapi kepala aku nih...ya ampun sakit banget....siap bengkak lagi...so haruslah aku sapu minyak mestika di kepala utk mengurangkan bengkak yang ada....
nuyur cakap,,,"siapa suruh jd bufday girl??"...eikkkk...gitu plak ekkk....xper ler....ni pon masih lg sakit kalau disentuh..mujurlah bengkaknya suda hilang...kalau tak,,,berbonjol sebelah kepala pergi kelas nnt...

haaa ckp soal kelas kan...hari ni hari isnin..biasanya kelas aku packed dr jam 8am hinggalah 6.30pm...pergh cukup penat..cukep penat...
tapi disebabkan birthday aku hari ni (perasaan!!!!),, pihak UiTM Dungun telah mengadakan sumthing,,,,bukan utk aku tp utk para lecturer...mereka diminta utk ke Dungun krna ada sumthing y aku pon xtaw per...
so itu berarti,,,,hari ni xder kelas!!!!!yeay!!!!!!dari 4 kelas,,,hari ni cuma ada 2 kelas shja...dhlah pkul 12 nnt n pkul 4 nnt....so hari ni leh ler bgun lmbt....p xlmbt jgak...buktinya aku dah terpacak dpn lappy ni menaip entry hari ni...kan...kan....

Ya Allah,,,tq for the 21 years of life that You give to me....please help me in my daily life and please keep me away from any harm and maksiat(xtaw maksiat in english...)...amin......

peace y'all.....

No comments: