About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Thursday, March 17, 2011

Bang Bang Boom!!!!

assalamualaikummm.......


hari ni emosi terganggu dan sering berubah2....kejap emo gler...kejap hyper active....kjap sakit...kjap cakap banyak tak ingat dunia...kejap rasa nak nangis...kejap ketawa bergegar UiTM...sorilah kpd siswa n siswi UiTM K.Tganu yang ada kelas pkul 2.30 hgga 4.20 pm td yer...mana tau rasa terganggu dengan gegaran ketawa saya....

okeh....prank...sape yang tak pernah kena prank?????meh sini aku nak prankkan dia.....ehhh....tak der lah....sajer je....gini lorh....kalau kat Hollywood,, diorang ada Punk'd...alah...hos dia hubby Demi Moore, Ashton Kutcher y cute tu......

pastu ad Boiling Point...uih...kalau aku di boiling point kan,,,mau jer aku geram kan....sabau jer ler.....


tapi kat sini,,,di negara kita yang terchenta Malaysia ni,,,kita ada Bang Bang Boom...hosted by Azhari n Amat tuh.....diorg ni lawak jgk....ari tu ak amik gmbr ngn Azhari kat Jom Heboh ari tu....nk tgk gmbr???blh layari laman web....hehehe xder ler....blh tgk kat 'just love the camera' kat atas tu....insyaAllah ada...huhuhuhuhu....


nak dijadikan cherita...smlm time tu pukul 9 mlm.....aku ni baru nk p toilet....phm2 r en....huhuhuhuhu...hajat aku terbantut di depan pintu tandas bile rumate aku panggil cakap ada call....patah balik aku.....amik je tepon,,,tgk Mamma ku sayang yang call....aku pon angkat dengan salam....

Mamma : Ya..Ya tengah buat apa tu???
Me : xder pape....(padahal....dah menahan dah ni...dah di hujung tanduk ni...utk Bonda,,,lautan api sanggup aku redah.....)
Mamma : ekk...ni Mamma nak ingatkan ni....jangan lupa tengok tv3 pukul 10 malam ni....
Me : (aikkkkk...pehal pulak kena tengok ni???ada citer apa??) kenapa Ma???
Mamma : Ya ingat yang Mamma kena BangBangBoom dulu???

aku pon cuba mengingat kembali...uh yer2....

Mamma : ingat????haaaa....malam ni tengok tau....
Me : hehehehe...malam ni eh????cmner Mamma tahu??
Mamma : tengok iklan....mula-mula Mak Chak call..pastu Auntie Sherry call...huhuhuhu....
Me : okeh bos...malam Ya tengok....
Mamma : uh...okeh2...blaja elok2....kesihatan jangan lupa....makan minum jaga....cuaca tak elok sangat kat sana tuuu....(dan2 lg bagi nasihat....)
Me : okeh Ma....assalamualaikum....

pas letak je,,,,terus tak der nawaitu nak 'bubu'...aku pon g bilik Bie....sewa bodband.....ingat nak tgk online....tp lambat je....aku pon decide turun jer ler kat foyer aras 1 yang ada tb tu....

5 minit sebelum aku turun,,,K.Ili lak kol....suh tengok...aku pon turun....nsib bek xder orang.....aku pon on tv tu....nasib bek Mamma aku punyer part awal2....xperlu lah aku mnunggu2....

mul2 g,br dr blakang...aku dah cam body parents aku mcm mn kan...plus Babah aku tu memang suke baju kemeja kotok2....banyak giler baju kotok2 dier....b4 org lain duk sibuk dengan baju kotok2,,,Babah dah ada koleksi pon....huhuhuhu.....

aku tunggu menanti...part parents aku pon di tayangkan....hahahahhahahahha...gelak kuat aku...mn xnyer....debor molek muka Ma aku.....siap gosok2 dada Babah lagi.....

cmner diorg kenakan Ma n Babah saya???begini citernye....u guys taw kan kadang2 kat mall diorang ada bgi tester air oren lah...nescafe lah....haaa...Babah kena y tu lah....diorg bg tester sket...pd masa yang sama ada budak lelaki try jgak....abis je Babah minum,,,budak2 lelaki tu act mcm diorang tercekik gitu....mcm minum racun tu....Mamma pon cuak lah.....hahahaha....debor Ma....huhuhuhuhu.....tapi Babah maintain rilek....itulah Babah saya!!!!bila dapat taw kena,,,,,ketawa besar Babah saya dengan isteri dia.....hahahahahahhaa.....

No comments: