About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Thursday, March 3, 2011

saya pon nak berhijab

assalamualaikum...(gila kentang awal aku bangun hari ni....kelas pkul 10am..aku bangun pkul 7.30..improvement garl...) now days,,boleh dikatakan semua gadis2 mmg tgh into hijab... macam-macam gayalah they wore the hijab... i love hijab too...mostly i wore MARIA ELENA's style...you just need 3 pins...pastu lilit-litlit...tadaaaaa....ciap suda baaa....senang simple...kira boleh bernafas panjang kalau pakai hijab tu style maria...thanks maria 4 da tutorial...LOVE IT!!! + dengan foto2 y klakarkan...so funny laaahh...

ladies,,,meet maria....dia shantek n lawak...kalau masuk raja lawak sure menangkan..
coz she is hillarious

kalau rasa nak bergaya lebih sket ennn,,,aku wat style hana tajima....choooppp!!!!saper kenal siapakah gerangan wanita yang bernama HANA TAJIMA-SIMPSON ni?? she is a designer...her line is MAYSAA....cara hijab dia pon best n selesa utk dipakai sehari2an...simple....best!!! and sekarang,,,kat kampus aku dah ada hana tajima the second....
source of hana tajima


she is preety-preety wow!!!

hana + yuna..


haaaa....smlm aku sj jer on blog2 orang len....tibe2 ad citer pasal another designer ni...she's from INDONESIA but lived in Cairo..her name is Dian Pelangi..dia ni pon chantek...sumer orang chantek...her style pon cun r jgk...n yang bestnye tentang Dian Pelangi ni,,dia tak guna pashmina or shawl mcm Hana or Maria...dia just gune tudung 4 segi n lipat jd 3 segi tu...dalam bahasa mudahnya,,tudung bawal biasa tu....



so pg ni g kelas aku trus try coba test pakai mcm tu ennn....tp ubah sket...mek sha lah yang tlong ubahnyer...

ni aku pakai style Dian

ni style hana tijima kot...

aku ni sajer jer nak try mencoba test style pakai hijab2 ni kan...x salah donk kalau kita cuba...tak mintak nasi pon kan....kalau ada yang kurang senang tengok aku pakai hijab ni,,,,aku tak leh nak apa lah...kecuali,,,,


TUTP MATA ANDA!!!


PEACE OUT!!!

mood : nantokkkk....sleepyyy giler...ZZzzzZZZZzzz

No comments: