About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Tuesday, March 1, 2011

mamma & babah

assalamualaikum...

malam ni saya on9 kat makmal bahasa...

malam ni jgak ada pendaftaran kelab lakon layar....

huhuhuhu....nak join....

tapi saya ada kelas BEL313 bersama Prof.Max.....

huhuhu...

lepas tu saya dapat tahu yang MAMMA saya deman back home....

sedih sebab tak dapat jaga dia...

kalau tak sebelum ni kalau dia demam,,,, saya dan Babah yang jaga...sebab hanya ada saya dan Babah di rumah...

kali ni saya ada jauh dimatanya tapi dekat di hatinya....

sedih tak dapat balik....dah sebulan lebih duk sini....

besday saya y ke 21 bakal tiba...

tapi tanpa MAMMA dan BABAH terchenta disini tuk sambut sama2....

MAMMA,,nak balik.....
BABAH,,,rinduuuuuu.....



emosi : sedih,sad,hiba,termenung..... ;(

No comments: