About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Friday, March 4, 2011

can't wait for October

assalamualaikum....(happy dance!!!!)

huhuhuhuhu....okey sbnrnya aku patutnya kurang happy ari ni..sebab hari ni aku officialnya tinggal sorg2 kt bilik k211 ni..sebabnya semua rumate+geng aku balik...sorg agi tu p holiday ngn bf die...sbbkn aku xde bf nk ajk kuo,,,so aku decide nak stay jer kat bilik...dptlah aku kemas2 pe y pttkan..bak post remy ; basuh baju, basuh kereta, basuh diri....aku xder kereta so just basuh baju n basuh diri jer....


okeh...tu sume tak penting...n aku nersyukur aku dgn decision aku tuk trus stay di bilik jer n on9 sepanjang hari...line nmpknya chomey jer kan ari ni sbb ramai y kelik...trimas kpd anda semua...alah lgpun aku gne broadband kot...sbb tu on9 sedak jer kan...


okeh bukan tu yang aku nak cerita...apa yang aku nak ceritakan sbnrnya ialah,,,,,,,,,, new baby in the house soon!!!!!(yeah!!!!sbb tu happy dance...xabes2 ngn happy dance)... yupyupyup.....my lovely 2nd sister; KAK IMA (nama dlm ic ialah IMA MELATI MOHD AMIR),,,,sudah mengesahkan jika dia pregnant!!!!!!!skrg dah msuk 7 weeks.....woooooohooooo!!!!!

K.Ima+A.Fais=Immi Omeda

asik2...dapat keponakan baru deh gue!!!!hilang semua masalah dapat khabar begini...and thats mean cik immi omeda kita akan jadi kakak....kak immi lah pasni kan......

semua,,, meet Ilmi Imelda Mohammad Fais... kitorang panggil Immi... tp YayAdib panggil Immi Omeda.... if you guys can see,,,gg dia dah tumbuh byk.... hehehe... mish you Immi Omeda...

huhuhuhuhu...i wonder lelaki ke perempuan ekk???huhuhuhuhu...kalau lelaki,,,imbanglah...Long ada 1 girl n 1 boy...hehehehe...xsabar nak balik...nk pegang poyot ibu mengandung tu....hahahahahha.......tp gne2 pong,,,,Immi Omeda tetap xlupa....huhuhu... aku dah kira...kalau K.Ima dah 7 mggu,,,,mungkin duenye bln 10 gitu...berarti,,,gue udah abis belajar donk...boleh jd babysitter lg....asik2...... k dah lah...nak smbung layan Dia Jantung Hatiku plak...huhuhuhuhuhu....daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: