About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Tuesday, March 1, 2011

aku dah tak boleh sabar lg!!!! pt2-enough is enough

assalamualaikum....

okeh aku dah penat dengan drama swasta yang kau buat selama ni ekkk...tuduh mcm2...ckp kitorg dh mmg ada plan nak pecah belahkan friendship ni kan...hello buat apa kitorg plan nk pecah belahkan friendship yang kitorg jaga selama ni???rugi ader ler....apa pun xbuley lah kau ni....

nasib naik aku still ada rasa keperikemanusiaan terhadap manusia2 seperti itu...so lepas ni kau nak buat ape pon aku dah tak nak amik tahu...nak nangis b4 pergi kelas pon ada aku kesah???pastu nak raih sympathy dari kwn2 kau pon aku tak kesah...nak cerita kat semua orang pon aku tak kesah dah...

alhamdulillah Tuhan dah bagi aku rasa tenang sikit dan dapatlah aku berfikiran waras.dengan tak cakap dengan kau membuatkan aku rasa lebih tenang sbb mmg aku perlukan masa untuk bertenang.kau jangan bimbang,rahsia besar kau dgn bf kau tu aku akn simpan..bolehlah lepas ni kau bagitau bf 'kesayangan' kau tu ekk...sbb aku kesian kat kau kalau rahsia tu semua orang tahu...nnt effect study kau plak kan...biarlah kau habis pada waktunya...

dahlah...aku dah penat sebnarnya pk psal ni...aku pon tak tau knp aku boleh sesakit hati kat kau lepas kau sengaja cakap pasal aku depan junior tu kan...rasa macam aku nak bangun n terus lempang kau jer...tp harap ada nasi jer kat tangan aku...rugi kot nasi tu kalau aku lekatkan kat muka kau...rm5 kot....so tahan jer lah dulu...

disebabkan selama ni mmg aku pon y kena mengalah tanpa kau sedar,,,kali ni pon biarlah aku pon y mengalah...sbb kau langsung tak ade ciri2 nak mengalah kan...dari study aku terganggu bek aku buat budus jer dgn hal kecik tuik ni....bila pk buang masa jer....puas hati L????

tu jer....

No comments: