About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Tuesday, March 8, 2011

changes

assalamualaikum. . . . .

semua taw kan yang aku ni dah 21 tahun.....
thx kpd sume geng2 n kengkawan yang wish smad di fb or through sms...
arigatograciasmucho2!!!!!!
ni i wish kat u all blik time bday u all ekkk....
hehehehe....

bila dah besau ni,,aku rasa its time for me to change....
change everything!!!!
inside n out.....
sbnrnya perlu ke aku change a.k.a berubah????
kalau berubah kpd sesuatu yang baik,,,,itu bagus kan....
tp kalau berubah kpd sesuatu yang tidak baik,,,
itu dilarang!!!!!
samaskali di larang!!!
its prohibited!!!
very the cannot cannot....
must be away from it!!!!!

aku nak berubah!!!!
sum1 bleh tolong x?????
aku ni perlukan pertolongan org lain utk berubah ker????
ekkk???
MAMMA cakap,,,,kita kne berubah sendiri...org lain xleh tolong...
bukan xleh,,,,tp xdpt....
per lah mek ya ni.....

doakan saya berubah kpd sesuatu yang lebih baik.....

No comments: