About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Wednesday, November 24, 2010

boyband. . . .

as a teenager n a girl, ,
kita msti suka n minat kt some boybands y ahlinya tdiri dr
lelaki2 kacak, tampan, bodynya buatkn kita bekki sore dan tersenyum serta suara y blh mencairkn sanubari kita. . (wah bhsku)

kalau tengok sekarang, ,
y duk mjd kegilaan para remaja perempuan sekrang ialah boyband dr KOREA. . .
apa sebabnya??
mcm td lah. . .
tampan. . kacak bergaya dan blablablabla. . .
ramai jgaak kengkawan aku yang suka+minat giler gitu lorh dengan manusia2 itu. .
siap blajar bahasa korea lg u. .
bukti btapa minatnya mereka. .
wah2. . .cayalah korg. . .

antaranya. .
(gmbr2 ni ak cr y ad nama band diorg skali. . so xyah aku ponat2 taip. . huhuhu)



tp aku rasa mrka2 itu xdpt tndingi boybands y lame2 dlu. .
y mjd kegilaan akak2 kita yang lahir dlm thun 80-an tu. . .
(i'm talking bout my sisters. . .huhuhuhu. . jgn mara ek sis). .
contohnya, ,O-Town, Westlife(time aku drjh 6,kwn ak Nana mnat gler ngn group ni),
98 Degree, Nsync, Humannature, Hansons, Moffats, Code Red
n jgn lupa Backstreetboys (aku minat BSB!!)

y ni sume org taw walopon xdek nm. . tgk je y tgh tu sure taw y ni group NSYNC

this is my fav!!!!Kevin(k.ili's), Howie D(k.ima's), Brian(mine. . huhuu), Nick(no 1's), AJ(mine 2)
tu sume y overseas. .
kalau y Malaysia plak, ,
demo ni xlah femes time 80-an. .
diorg ni femes time thun 2000 dan ke atas. .
(aku ckp cmtu sbb aku mula minat mrka2 time aku skolah menengah)

Ruffedge dan VE

kalau y femes time akak2 aku group KRU. . .tu je kot y aku ingt. .
kalau y solo2 tu ingt lah jgk. . .sikit. .



tapi. . .
knp minat boyband??
knp kita xmnat girlband??
girlband ek???
sesuka ati je. . .
mstilah kita suke boyband sbb diorg lelaki. . .
kalau kita suke perempuan gila2, ,
kang org kate kita ni lesbian plak en. . .
plus manusia djdkn berpasangan. . . .
lelaki dan perempuan. . .
huhuhuhu. . . .
pe lah y aku duk mengarut ni. . . .
just forget it. .

No comments: