About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Wednesday, November 10, 2010

Cintaku di Indonesia by Tomok

Perjalanan yang jauh
Aku pergi meninggalkan
Kamu

Tapi di hatiku
Hanyalah dirimu
Ku kan kembali untuk
Bersama kamu

Tinggallah kau sendiri
Jangan kau coba
Sakiti aku
Jangan lupakan ku
Jangan tinggalkan ku
Percayalah cintaku
Hanya untukmu

chorus :

Cintaku
Berada di Indonesia
Cintaku
Berada di seberang sana
Cintaku
Kita kan terus bersama
Sehingga sampai waktu ku
Tutup mata

Tinggallah kau sendiri
Jangan kau coba
Sakiti aku
Jangan lupakan ku
Jangan tinggalkan ku
Percayalah cintaku
Hanya untukmu

chorus 2x

-a girl-
Cintamu

Berada di Indonesia
Cintamu
Berada di seberang sana

Cintaku
Kita kan terus bersama
Sehingga sampai waktuku
Tutup mata


~uhum. . . aku ingin mengucapkan ribuan thnk u pd kawan aku,Siti Rosmaliza Roslan sbb bagi tahu aku psl lagu ni. . .scara kasarnya, , ,i'm not a Tomok's fan. . .but my friend,Liza she is a big big big fan of Tomok. . .sbb knp dia tag aku kt FB on this song, , ,sbb utamanya ialah, , ,'chentaku'mmg berada di Indonesia. . .saper lagi kan kalau bukan si Samuel Zylgwyn Heckenbucker. . .i'm a big big big big fan of Samuel. . . so, , mmg paslah Liza tag aku kt lagu ni. . . so, , ,aku ingin tujukan lagu ni buat Samuel Zylgwyn 'terchenta' (huhuhuhu). . .~

No comments: