About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Sunday, November 14, 2010

YAYADIB vs IWAN = ????

aiyoh. . .ari ni sgt memeningkan kepala. . .bukan memikirkan sesuatu. . tapi menjaga dua orang kanak-kanak yang aktif ribena ni. . .saper lagi kalau bukan Yaya n Adib. . .pening wooo jga mereka ini. . .nakalnya. . .degilnya. . .biaselah. . .time untuk mereka membesar. . .bak kata Sein a.k.a Adam dalam drama bersiri Adamaya, , ,"dia tu kan tengah membesar. . dia lasak. . biasalah dia tengah bijak kan. . ."(adaptasikan Adamaya dalam kehidupan seharian). . . adoi. . si Yaya. . .byk pulak soalan yang dia nak tanya. . .selalu tak puas hati dengan jawapan pendek. . .nak jawapan yang betul-betul detail. . .you're such a miss detail lah Yaya. . . kalau di Adib plak. . .dia ni lagi satu. . .manyak ganas. . .manyak degil. . . manyak nakal punya budak. . . tapi nakal-nakal dia, , ,dialah yang aku sayang. . . Adib ni dia manja, , tapi ganas. . susah sikit nak jaga. . .tapi tak apa lah. . budak tengah membesar dan membijak. . .(bahasa suka hati. . macam ni lah jadinya). .
jaga mereka time ada cerita best memang payah. . . masa aku jaga diorang nih, , ada lah pulak en ulangan konsert reunion af8. . .pulak. . .sepanjang aku kat rumah nih, , ,tak dek lah pulak nak ada ulangan. . .time nih lah ada ulangan. . .tak dapat aku concerntrate pada Iwan. . .ailamak. . . ni lah ragam si Adib kacau aku tengok ulangan konsert af8. . .dah lah lepas tu rengek nak makan. . . aku goreng pe yang ada. . .nasi 1 pot+ sosej+telur hancur. . siap. . makan dengan kicap. . .pergh best. . .

taw je aku amik gmbar, , ,trus suh aku amik gambar lagi. ..
aiyoh Adib. . .Ckin nak tengok Iwan lah. . ..


yang pada akhirnya aku hanya dapat record je Iwan nyanyi. . .nak amik gambar, , sibuk suruh amik gambar dia. . . 'Ckin. . .amik lah lagi. . 'dah lah buat muka sedih. . macam lah aku marah dia. . .nak upload vid, , kurang memberangsangkan je. . .so lupakan niat dan angan-angan mu itu wahai CheKin. . .

sbg tanda mntak maaf, , Adib hadiahkan Ckin dgn Barney nih. . .nk bg Barney dia, , xmgkin kan. . nnt xtdo mlm plak dia tu. . so Barney ni pon jd lah. . thnx Adib syg. . . muahmuah

Iwan feat Hafiz lagu Aku Bukan Untukmu


kurang pasti lagu apa ni. . ..

student af8 bersama Aizat. . .lagu Pergi. . .

ni Iwan feat Ain. . .lagu menggegar dunia. . .

foto2 ni i ambil dr fb Iwan. . .hrap Iwan xmarah. . . sory. . ..

No comments: