About Me

My photo
Kg.Jawa, Klang, Selangor, Malaysia
SIMPLE, CLUMSY, EMO, ♥FAMILY OH FAMILY♥, ♥FRIENDS♥, ♫SI GILA MUSIK♫, ♥ORANGE+PURPLE♥

Friday, November 26, 2010

sakit perut!!!!

entry kali ni ak mula dgn teka teki. . .ak soal,,ak jawab. . .

apa yang korg pk bila tgk gmbr ni???

sakit perut???
ya betul skali. . .
sebabnya sakit perut nih??? senggugut???
oh tidak. . .(xprnh kna senggugut. . & mntk2 xkna smpai bila2. . seram tgk org lain kna senggugut. . )
mules???mksudnya perut memulas???
ya betul. . .
sebab apa perut memulas??? salah makan???
entah. . .(rasanya aku makan ap yang Mamma Abah aku makan. . .tp knp mrka tdk sakit perut??) krungkrengkrungkreng. . . bunyi dalam perut. . .
hamilkah???
choii ah. . . amit2 deh. . .jauh skali tdak. . . pacar aja blom punya. . .
masuk angin????
mungkin saja. . . .

kalau sakit perut anda pasti akan mencari sign ini(bagi ladies yer)

ya. . tentu skali. . .
kalau biarkan aja, , ,ia akan menghasilkan bunyi serta bau yang kurang senang kpd org di sekeliling anda. . .
malah ia mungkin bisa memengsankan mrka y terhidu bau itu

hari ini, , ,
itulah yang aku alami. . .
sakit perut. . .
nk kate xbreakfast. . .
makan. . .
walopon roti. . .
tetap alas perut aku sementara nak tggu msak lunch tuk YayAdib. . .
lunch???
makan. . .
walopon hanya nasi putih berlaukkan sosej(xnk pggl hotdog)
dan telur hancur bersama kicap. . .(lauk org bujang)
tp knp masih berbunyi seakan aku xtelan apa2 yang boleh dimakan???
buang angin???
jangan cakap lah. . .
nasib bek umah Akak aku ni ada Ambi Pur. . .
yang mengeluarkan haruman setiap beberapa puluh minit. . .
juga sering menakutkan aku dengan cara semburannya. . .
seakan orang bersin. . .

apa reaksi anda pabila sendirian di rumah
tiba-tiba terdengar bunyi seakan orang bersin. . .
walhal anda sendirian. . .
ia malah di sertakan dengan bau harum
yang biasanya di ingatkan oleh orang2 terdahulu kita. . .
'kalau duk sorg2 pastu ada bau wangi, , ,jgn tegur. . .'
ur reaction???
ye. . .terima kasih krna memahami. . .

waaa. . . .
knp di saat dan ketika ini sakit perut menyerang aku????
di masa mana aku harus menjaga mrka ber2 ini. . .
CheKin yang dikenali sebagai seorang yang
baik dan penyayang ini(baik&penyayang ker???)
boleh berubah menjadi the HULK(versi ladies)
dia akan berubah menjadi emo&suka memarahi orang!!!
HUAHUAHUA. . . .

tidak tahu bila dia akan bertukar menjadi
orang yang baik&penyayang itu lagi
pabila sudah di serang sakit perut itu. . . .

-Kami mahukan CheKin yang baik&penyayang!!!!73x-
(luahan rasa hati drpd 2 orang ank sdara y tdk bersalah)

No comments: